fbpx
zakaj boost objav ni učinkovit

“Boost” objav ni pravo facebook oglaševanje

Včasih mi kdo ponosno pove, kako svoje storitve ali izdelke oglašuje na FB, a pravzaprav samo boosta kakšno objavo s profila sem in tja. Boostanje je sicer enostavno… in se zato zdi privlačno marsikateremu podjetniku in podjetnici, ki bi se želela lotiti Facebook oglaševanja. To za “zaresno” FB oglaševanje ni dovolj, saj je potrebno imeti …

“Boost” objav ni pravo facebook oglaševanje Preberi več »

zakaj potrebuje podjetje tiktok profil

Zakaj bi vsako podjetje moralo izkoristiti potencial TikToka

TikTok je bil še pred par leti smatran kot omrežje “za najstnike”. Podjetja so ga opazovala s skepso in mnoga so rabila dolgo časa, da so se pridružila tej ekspresno hitro rastoči platformi. Veliko se jih še vedno obotavlja in nikakor ne najdejo razlogov, zakaj bi se temu omrežju pridružila. Ne le, da bomo danes …

Zakaj bi vsako podjetje moralo izkoristiti potencial TikToka Preberi več »

povečaj produktivnost s pomočjo chat gpt

7 načinov, kako ti CHAT GPT pomaga pri marketinški strategiji

Analiza konkurence s pomočjo AI Chat GPT lahko pomaga pri analizi dejavnosti in strategij konkurence, tako da vam ponudi informacije o tem, kaj delajo uspešne družbe v vaši niši. Robotek vam lahko pomaga pri analizi dejavnosti in strategij konkurence tako, da vam ponudi podatke o tem, kaj delajo drugi v vaši niši. To vključuje informacije …

7 načinov, kako ti CHAT GPT pomaga pri marketinški strategiji Preberi več »

kako narediti uspešno analizo trga za prodajo

7 uporabnih nasvetov za dobro marketinško analizo trga

Predpriprave so ključ do uspešnega spletnega posla. In še preden lahko zastavimo jasno strategijo glede naše marketinške komunikacije, moramo pravzaprav opredeliti naš trg, imeti produkt in storitev, ki je zanimiv/a, obstaja po njej povpraševanje v tistem trenutku in se jo da lepo tržiti ter si ustvariti pravi teren za prodajne uspehe. Kakšna je uspešna marketinška …

7 uporabnih nasvetov za dobro marketinško analizo trga Preberi več »

kako sodelovati z influencerji

6 praktičnih nasvetov za sodelovanje z influencerji

Danes je za grajenje prepoznavnosti in blagovne znamke za marsikatero podjetje sodelovanje z influencerji nujen korak. A ker veliko podjetij nima za to zaposlene osebe, se, če te marketinške aktivnosti ne predajo zunanjemu sodelavcu, znajde v zagati, kako se tega sploh lotiti. Zato sem danes za vse samostojne podjetnike in podjetnice in manjša podjetja pripravila …

6 praktičnih nasvetov za sodelovanje z influencerji Preberi več »

marketinški zmenki

Mreženje in zakaj je pomembno?

Mreženje je slovenski prevod angleškega izraza “networking” in označuje povezovanje ljudi, ki jim poslovno in drugače lahko koristi, da hitreje ali bolj elegantno dosežejo svoje cilje, preskočijo kakšno oviro, si pomagajo z dobrim nasvetom. Je izmenjevanje idej in informacij med ljudmi s podobnim poklicem, ponavadi v neformalnem okolju. Definicije tega izraza poudarjajo tudi obojestransko ugoden …

Mreženje in zakaj je pomembno? Preberi več »

napake pri odprtju spletne trgovine

5 največjih napak pri odprtju spletne trgovine

Vem, vsak začetek je težak. In zbrati pogum, za podjetništvo ni lahka stvar. A ker sem sama cel postopek lansiranja lastne trgovine dala skozi, sem se odločila, da strnem najpogostejše začetniške napake v en kratek in jasen blog post, ki vam bo morda pomagal vašega spletnega dojenčka končno spraviti na svet! Z ODPRTJEM SPLETNE TRGOVINE …

5 največjih napak pri odprtju spletne trgovine Preberi več »

Prodajni lijaki in kako ti lahko privarčujejo živce in denar

Od takrat, ko nekdo prvič sliši za vas do takrat, ko je pripravljena od vas kupiti, je dolga pot. Gre za pot, ki se je je dobro zavedati in jo poznati, zato da lahko ljudi na vsaki fazi prodajnega procesa ustrezno nagovorimo in ga spodbudimo proti “dnu lijaka”. Spoznaj prodajni lijak in ga implementiraj! Faza …

Prodajni lijaki in kako ti lahko privarčujejo živce in denar Preberi več »

pridobi instagram followerje

Poskusi te preverjene metode za več Instagram sledilcev

Se število vaših instagram sledilcev ne premika?👀👇Potem delate nekje napako! Verjetno celo več njih!🔔 Če konsistentno kreirate nove objave, ste v vsebinah jasni in razumljivi, pa tudi zanimivi, potem bi se morali vaši sledilci mesečno pomikati vsaj za 25-50 sledilcev! Vsaj! 💪 Tu je nekaj napotkov, kako poskrbeti, da bodo novi sledilci prišli do vas: …

Poskusi te preverjene metode za več Instagram sledilcev Preberi več »

spusti perfekcionizem v poslu

Spusti perfekcionizem in odstri pot do poslovnega uspeha!

A veste, kaj je največji problem perfekcionizma? Je tisti nadležen glas v glavi, ki vam prigovarja, da ostanite v coni udobja, ker je tam domače, prijetno in ugodno.  A osebni in poslovni prodor se skriva za to cono, je vse tisto, kar nas plaši.  Zakaj sem sploh odpiram perfekcionizem kot temo? Ker sem imela ta teden …

Spusti perfekcionizem in odstri pot do poslovnega uspeha! Preberi več »

kako prodajati z instagram storyji

Instagram storyji – kako jih unovčiti in z njimi zaslužiti?

Že monetiziraš svoje Instagram storyje? V tokratni podkast epizodi Marketinških zmenkov sem govorila o formiranju story sekvenc, sosledju posameznih Instagram storyjev, ki prikazujejo večjo zgodbo, razdelajo ponudbo po segmentih, zgradijo napetost za najboljši možni učinek in profit. Kaj lahko vključite v svoje story sekvence, da bodo kar najbolj učinkovite? Določite cilje svojih prodajnih storyjev. Ne …

Instagram storyji – kako jih unovčiti in z njimi zaslužiti? Preberi več »

optimiziraj instagram profil

Drži se teh enostavnih korakov in pridobi IG sledilce

Petek je in čas je, da nekatere modrosti, o katerih smo govorili ta teden, spravimo v akcijo! Začnemo lahko tako, da preverimo, ali smo pri svojem IG profilu upoštevali vse te zakonitosti.  Ko naredite te temeljne kljukice se vprašajte, kaj vas največkrat sprašujejo stranke? Katere so tiste informacije, ki jih težje najdejo? Vključite jih v opis …

Drži se teh enostavnih korakov in pridobi IG sledilce Preberi več »

email marketing se splača

Email marketing se splača!

Grajenje lastne email baze pripomore k grajenju tesnejše skupnosti. Hkrati gre za eno donosnejših marketinških avtomatizacij, ki vam lahko prinese največji ROI (return on investment) izmed vseh kanalov prodaje, ki se jih poslužujete. Z vašimi strankami in potencialnimi strankami ste lahko v stiku, kadar si to želite in niste odvisni od algoritmov ali muhastih družbenih …

Email marketing se splača! Preberi več »

marketinške akcije konec leta

Splaniraj prodajne akcije za zaključek leta

Prejšnjič ste prenesli svoje Q4 marketinške koledarčke s pomembnimi datumi. Danes bomo govorili o tem, kako jih učinkovito uporabiti, s čim vse si še pomagati in kako planirati prodajne akcije v zaključku leta, da se bomo lahko na Silvestra zadovoljno muzali.  V koledarčku označite vse za vas pomembne datume Svoj brezplačen koledarček preostanka leta 2023 z označenimi …

Splaniraj prodajne akcije za zaključek leta Preberi več »

marketinški načrt za četrti kvartal leta

Načrtuj zaključek leta in podri prodajne rekorde

Kdor v marketingu pravočasno planira svoje aktivnosti, profitira! Ne odlašajte z izdelavo marketinškega koledarčka do zadnjega trenutka in ne planirajte prodajnih akcij zadnji trenutek! Namesto tega: (S)poznaj pomembne datume Prenesi svoj brezplačen koledarček preostanka leta 2023 z označenimi ključnimi marketinškimi datumi na tej povezavi: klik. Vanj lahko vpišete še svoje pomembne mejnike, glede na panogo, s katero se ukvarjate. Spoznajte …

Načrtuj zaključek leta in podri prodajne rekorde Preberi več »

kupljeni sledilci

Preveri, ali ima influencer kupljene sledilce!

Pri sklepanju sodelovanj z vplivnicami in vplivneži oz. t.i. influencerji je najpomembnejše, da znamo oceniti kakovost njihove baze sledilcev. Preveri, ali so sledilci influencerja, s katerim ste hoteli sodelovati kupljeni ali ne. Pomemben faktor kakovosti influencerja je tudi engagment rate na profilu ter to, ali imajo ti sledilci pravo interesno usmerjenost za cilj, ki ga …

Preveri, ali ima influencer kupljene sledilce! Preberi več »

poletna osvežitev ig profila

Poletna osvežitev tvojega Instagram profila

Poletje je čas, ko izprežemo konje in ne delujemo na najvišjih obratih. Zato je ta čas kot nalašč za osvežitev tvojega Instagram profila. Je vrhunska priložnost, da se ozremo po svojih Instagram profilih s kritično distanco in ugotovimo, kaj nam še služi in kaj ne. ZASTARELA GRAFIČNA PODOBA INSTAGRAMA Na grafično podobo se navadimo in …

Poletna osvežitev tvojega Instagram profila Preberi več »