fbpx
zakaj boost objav ni učinkovit

“Boost” objav ni pravo facebook oglaševanje

Včasih mi kdo ponosno pove, kako svoje storitve ali izdelke oglašuje na FB, a pravzaprav samo boosta kakšno objavo s profila sem in tja. Boostanje je sicer enostavno… in se zato zdi privlačno marsikateremu podjetniku in podjetnici, ki bi se želela lotiti Facebook oglaševanja. To za “zaresno” FB oglaševanje ni dovolj, saj je potrebno imeti […]

“Boost” objav ni pravo facebook oglaševanje Read More »

povečaj produktivnost s pomočjo chat gpt

7 načinov, kako ti CHAT GPT pomaga pri marketinški strategiji

Analiza konkurence s pomočjo AI Chat GPT lahko pomaga pri analizi dejavnosti in strategij konkurence, tako da vam ponudi informacije o tem, kaj delajo uspešne družbe v vaši niši. Robotek vam lahko pomaga pri analizi dejavnosti in strategij konkurence tako, da vam ponudi podatke o tem, kaj delajo drugi v vaši niši. To vključuje informacije

7 načinov, kako ti CHAT GPT pomaga pri marketinški strategiji Read More »

kako narediti uspešno analizo trga za prodajo

7 uporabnih nasvetov za dobro marketinško analizo trga

Predpriprave so ključ do uspešnega spletnega posla. In še preden lahko zastavimo jasno strategijo glede naše marketinške komunikacije, moramo pravzaprav opredeliti naš trg, imeti produkt in storitev, ki je zanimiv/a, obstaja po njej povpraševanje v tistem trenutku in se jo da lepo tržiti ter si ustvariti pravi teren za prodajne uspehe. Kakšna je uspešna marketinška

7 uporabnih nasvetov za dobro marketinško analizo trga Read More »

kako sodelovati z influencerji

6 praktičnih nasvetov za sodelovanje z influencerji

Danes je za grajenje prepoznavnosti in blagovne znamke za marsikatero podjetje sodelovanje z influencerji nujen korak. A ker veliko podjetij nima za to zaposlene osebe, se, če te marketinške aktivnosti ne predajo zunanjemu sodelavcu, znajde v zagati, kako se tega sploh lotiti. Zato sem danes za vse samostojne podjetnike in podjetnice in manjša podjetja pripravila

6 praktičnih nasvetov za sodelovanje z influencerji Read More »

marketinški zmenki

Mreženje in zakaj je pomembno?

Mreženje je slovenski prevod angleškega izraza “networking” in označuje povezovanje ljudi, ki jim poslovno in drugače lahko koristi, da hitreje ali bolj elegantno dosežejo svoje cilje, preskočijo kakšno oviro, si pomagajo z dobrim nasvetom. Je izmenjevanje idej in informacij med ljudmi s podobnim poklicem, ponavadi v neformalnem okolju. Definicije tega izraza poudarjajo tudi obojestransko ugoden

Mreženje in zakaj je pomembno? Read More »

zavaruj svoj instagram profil

Kako narediti varnostno kopijo Instagrama

Instagram je eden izmed najpomembnejših kanalov za promocijo malega podjetja. Omogoča vam, da predstavite svoje izdelke, delite zgodbe z občinstvom in ustvarite pristen stik s potencialnimi strankami. Vendar pa lahko nenadne izgube dostopa do vašega računa – zaradi vdora, tehnične napake ali celo napačne prijave – ogrozijo vaš trud. Zato je redna varnostna kopija Instagrama

Kako narediti varnostno kopijo Instagrama Read More »

načrtovanje in refleksija novega leta

Refleksija in načrtovanje: Kako si postaviti prave cilje za 2025

Danes bom napisala nekaj o tem, kako reflektirati preteklo leto, da bi uspešno načrtovali leto 2025. December je odličen čas za pregled dosežkov, izzivov in lekcij, ki nam pomagajo učinkoviteje načrtovati prihodnost. Spodaj bomo pregledali ključne tehnike za določanje prioritet in ciljev za uspešno in izpolnjeno leto! Predstavim vam tudi svoje orodje, na ki sem

Refleksija in načrtovanje: Kako si postaviti prave cilje za 2025 Read More »

pridobi instagram followerje

Poskusi te preverjene metode za več Instagram sledilcev

Se število vaših instagram sledilcev ne premika?👀👇Potem delate nekje napako! Verjetno celo več njih!🔔 Če konsistentno kreirate nove objave, ste v vsebinah jasni in razumljivi, pa tudi zanimivi, potem bi se morali vaši sledilci mesečno pomikati vsaj za 25-50 sledilcev! Vsaj! 💪 Tu je nekaj napotkov, kako poskrbeti, da bodo novi sledilci prišli do vas:

Poskusi te preverjene metode za več Instagram sledilcev Read More »

kako prodajati z instagram storyji

Instagram storyji – kako jih unovčiti in z njimi zaslužiti?

Že monetiziraš svoje Instagram storyje? V tokratni podkast epizodi Marketinških zmenkov sem govorila o formiranju story sekvenc, sosledju posameznih Instagram storyjev, ki prikazujejo večjo zgodbo, razdelajo ponudbo po segmentih, zgradijo napetost za najboljši možni učinek in profit. Kaj lahko vključite v svoje story sekvence, da bodo kar najbolj učinkovite? Določite cilje svojih prodajnih storyjev. Ne

Instagram storyji – kako jih unovčiti in z njimi zaslužiti? Read More »

optimiziraj instagram profil

Drži se teh enostavnih korakov in pridobi IG sledilce

Petek je in čas je, da nekatere modrosti, o katerih smo govorili ta teden, spravimo v akcijo! Začnemo lahko tako, da preverimo, ali smo pri svojem IG profilu upoštevali vse te zakonitosti.  Ko naredite te temeljne kljukice se vprašajte, kaj vas največkrat sprašujejo stranke? Katere so tiste informacije, ki jih težje najdejo? Vključite jih v opis

Drži se teh enostavnih korakov in pridobi IG sledilce Read More »

marketinške akcije konec leta

Splaniraj prodajne akcije za zaključek leta

Prejšnjič ste prenesli svoje Q4 marketinške koledarčke s pomembnimi datumi. Danes bomo govorili o tem, kako jih učinkovito uporabiti, s čim vse si še pomagati in kako planirati prodajne akcije v zaključku leta, da se bomo lahko na Silvestra zadovoljno muzali.  V koledarčku označite vse za vas pomembne datume Svoj brezplačen koledarček preostanka leta 2023 z označenimi

Splaniraj prodajne akcije za zaključek leta Read More »

marketinški načrt za četrti kvartal leta

Načrtuj zaključek leta in podri prodajne rekorde

Kdor v marketingu pravočasno planira svoje aktivnosti, profitira! Ne odlašajte z izdelavo marketinškega koledarčka do zadnjega trenutka in ne planirajte prodajnih akcij zadnji trenutek! Namesto tega: (S)poznaj pomembne datume Prenesi svoj brezplačen koledarček preostanka leta 2023 z označenimi ključnimi marketinškimi datumi na tej povezavi: klik. Vanj lahko vpišete še svoje pomembne mejnike, glede na panogo, s katero se ukvarjate. Spoznajte

Načrtuj zaključek leta in podri prodajne rekorde Read More »

Košarica