fbpx

7 ključnih metrik za poslovni Instagram profil v IG Insights

Že nekaj časa objavljaš na Instagramu, pa se je tvoj napredek nekako ustavil ali pa se sledilci ne premikajo tako hitro, kot bi si želel/a?

Razlog za to je lahko več, danes pa si bomo ogledali, kako si lahko s pomočjo Instagram analitike IG Insights pogledaš, kaj deluje in kaj ne, ter česa si tvoji sledilci želijo še več in kaj je v bodoče morda bolje izpustiti iz tvoje strategije. Analiza podatkov tvojega poslovnega Instagram računa je zakladnica odličnih informacij za rast in razvoj tvojega branda na tem socialnem omrežju. Samo poznati moramo nekaj osnovnih metrik, ki nam dajejo najkoristnejši feedback za uspeh. Oglej si teh 7 metrik v Instagram Insights:

PREPRIČAJ SE, DA IMAŠ VKLJUČEN POSLOVNI INSTAGRAM PROFIL

To je prvi in osnovni korak v svet Instagram statistike. Če svojega računa še nisi nastavil/a na poslovni profil in ga uporabljaš za promocijo scojega branda (tudi če si brand sam/a oz. “influencaš”), potem stori to čim hitreje. Šele ko svoj profil nastaviš za poslovno uporabo, dobiš namreč dostop do vpogledov oz. analitike. Upoštevaj še, da je potreben vsaj nekaj tednov ali pa še bolje, vsaj en mesec, da se podatki zberejo in da lahko iz njih potegneš kakšne smiselne zaključke. Zato je res nujno, da ta korak narediš včeraj!

instagram poslovni račun
Da lahko dostopaš do analitike, moraš najprej vzpostaviti poslovni Instagram račun.

DEMOGRAFIJA TVOJIH IG SLEDILCEV

Ko klikneš na “Insights”, se ti odpre “Overview” in nato klikneš na “Total Followers”. Tam se ti bo prikazalo število sledilcev, koliko je vseh, koliko ljudi ti je v določenem obdobju sledilo in koliko ti jih je nehalo slediti. Spodaj se ti bo izpisalo, iz točno kaerih lokacij prihajajo (po mestih: Ljubljana, Maribor, Kranj… itd.). Naslednja metrika, ki se ti bo pokazala bo Starost tvojih sledilcev v obliki starostnega razpona, ki ga lahko posebej filtriraš po moških in po ženskah. Spodaj boš videl/A sledilce po spolu, nato pa še najbolj aktiven čas tvojih sledilcev po urah. To je zelo koristen podatek zate, iz katerega lahko sklepaš, kdaj v dnevu se ti najbolj izplača objavljati.

UGOTOVI, KATERE INSTAGRAM OBJAVE SO DOSEGLE NAJVEČ LJUDI

Odklikaš na “Content you shared” in prikazale se ti bodo tvoje najnovejše objave. Na filtru lahko nastaviš koliko in za katero časovno obdobje objav se ti bo prikazalo. V črnem okencu se ti bodo pokazali dosegi objav. Če klikneš na vsako objavo posebej, vidiš še podrobnejše podatke za posamezno objavo, na primer, koliko ljudi je predvajalo video, koliko si ga je shranilo in koliko “posrčkalo”.

statistika instagram po posamezni objavi

S POMOČJO METRIK UGOTOVI, IZ KJE SO PRIŠLI LJUDJE NA TVOJO OBJAVO

Kje je nekdo našel tvojo objavo oz. od kje je prišel promet, je zate zelo pomemben podatek. Videl/a boš, da lahko prihaja iz Home (Instagram feed), iz Hashtagov (zato je pomembno, da v heštege vključiš relevantne ključne besede), koliko jih je na objavo kliknilo iz profila in koliko jih je prišlo iz drugje.

UGOTOVI, KOLIKO LJUDI TI JE ZARADI OBJAVE ZAČELO SLEDITI

Še ena izjemno pomembna metrika, ki jo najdeš pod posameno objavo je tale: “Profile Activity”. Tu vidiš podatke, koliko ljudi si je zaradi objave ogledalo tvoj Instagram profil, koliko ti jih je zaradi objave začelo slediti in koliko jih je kliknilo na gumb k pozivu k akciji (na primer Email). Kako pa najdeš objave po metriki “Follows”? Greš na “Content”, izbereš tip objav “Posts” in potem nastaviš sortiranje po metriki Follows. ter stisneš apply. Ven bo vrglo objave po vrtnem redu od “najboljše” do “najslabše” glede na to, koliko ljudi ti je zaradi neke objave začelo slediti. Ta metrika je super, saj ti jasno pokaže, kaj je tvoje obiskovalce res zanimalo in jih prepričalo v to, da so stisnili “Follow”.

analitik moj marketing mentor
Analitika po posamezni Instagram objavi.

SPOZNAJ, KOLIKO LJUDI JE ZARADI TVOJEGA STORIJA KLIKNILO NA PROFIL

Pri storijih te zanima predvsem, koliko ljudi jih je videlo in koliko aktivnosti so sprožile ter koliko jih je na podlagi te vsebine kliknilo na tvoj Instagram profil. Ko izločiš najbolj uspešne, poskusi najti skupni imenovalec in potegni sklep, kaj je faktor za uspeh. Potem počni še več tega in naredi še več podobnih zgodb. In ne pozabi vedno znova eksperimentirati in preizkušati nove stvari! Ne usedi se na stare lovorike. Družbena omrežja so vedno spreminjajoči sistemi in nikoli ne veš, kaj je tisto, kar bo delovalo jutri!

POHVALI SE ZA NAJBOLJŠE PRAKSE IN JIH NESI S SEBOJ V PRIHODNOST

Tako kot na vsaki drugi platformi, če se je lotiš zares, ti lahko analitika pove zelo veliko in nikakor ni zapravljanje časa. Če potegneš prave zaključke in se iz nje nekaj naučiš … Zaradi tega potem začneš producirati še boljšo vsebino, ki pritegne še več sledilcev in spodbudi več interakcije. Vredno? Jep.

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja