fbpx
zakaj boost objav ni učinkovit

“Boost” objav ni pravo facebook oglaševanje

Včasih mi kdo ponosno pove, kako svoje storitve ali izdelke oglašuje na FB, a pravzaprav samo boosta kakšno objavo s profila sem in tja. Boostanje je sicer enostavno… in se zato zdi privlačno marsikateremu podjetniku in podjetnici, ki bi se želela lotiti Facebook oglaševanja. To za “zaresno” FB oglaševanje ni dovolj, saj je potrebno imeti vzpostavljen oglaševalski račun, urejen FB pixel, ki je povezan s spletno stranjo in strateško rešeno oglaševanje, ki se ga lotevamo preko kreiranja kampanj, ki so optimizirano glede na točno določen cilj (najpogosteje so to konverzije oziroma nakupi na spletni strani).

Mnogo nadobudnih podjetnikov namreč hitro ugotovi, da boostanje objav ne prinaša pravih rezultatov. Da pravzaprav mečejo denar skozi okno. Za “pravo” FB oglaševanje potrebujete malo več znanja, kaj vse nastaviti in kako pa v nadaljevanju tega članka.

Zakaj oglaševati na Facebooku?

Facebook je največja platforma družbenih medijev na svetu z več kot 2 milijardama aktivnih uporabnikov. Z uporabo Facebook Ads lahko ciljate na določeno občinstvo na podlagi njihovih interesov, demografskih podatkov in vedenja ter dosežete potencialne stranke, ki morda ne poznajo vašega podjetja.

Ustvarjanje Facebook Ads računa

Če želite ustvariti Facebook Ads račun, morate imeti Facebook profil. Če ga še nimate, pojdite na www.facebook.com in se prijavite za račun. Ko imate Facebook profil, pojdite na www.facebook.com/adsmanager/ in kliknite »Ustvari račun«.

Nastavitev vaših poslovnih podatkov

Ko ustvarite račun Facebook Ads, boste morali vnesti podatke o svojem podjetju, kot so ime podjetja, naslov in spletno mesto. Te informacije bodo uporabljene za ustvarjanje vaših oglasov in ciljanje vaše ciljne skupine. Nastaviti boste morali tudi plačilno sredstvo.

Nastavitev pixla

Pred začetkom oglaševanja boste morali urediti še en ključen korak za uspešno “trackanje” rezultatov kampanj in boljšo optimizacijo targetiranja vaših idealnih strank in sicer nastaviti pixle in jih povezati s spletno stranjo, ki jo boste oglaševali. Takole gre:

  • Prijavite se v svoj račun Facebook Ads Manager.
  • Kliknite možnost “Piksli”, ki se nahaja pod razdelkom “Izmeri in poročaj” v levem meniju.
  • Kliknite gumb “Ustvari slikovno piko” in poimenujte slikovno piko.
  • Izberite spletno mesto, ki mu želite slediti, in izberite način namestitve, ki vam najbolj ustreza.
  • Namestite kodo pikslov na svoje spletno mesto bodisi z uporabo upravitelja oznak, ročnim dodajanjem kode v HTML spletnega mesta ali namestitvijo vtičnika.
  • Preizkusite svoj piksel tako, da obiščete svoje spletno mesto in se prepričate, da se piksel pravilno sproža.
  • Nastavite dogodke, ki jim želite slediti, tako da kliknete zavihek »Upravitelj dogodkov« in izberete dogodke, ki jim želite slediti.
  • Uporabite podatke iz piksla za optimizacijo oglaševalskih akcij na Facebooku.

Ustvarjanje prve oglaševalske kampanje

Če želite ustvariti svojo prvo oglaševalsko akcijo, kliknite gumb »Ustvari« v upravitelju oglasov in izberite »Oglasna akcija«. Izbrati boste morali cilj za svojo oglaševalsko akcijo, kot je povečanje prometa na spletnem mestu ali ustvarjanje potencialnih strank, najpogosteje pa bo to “Prodaja” oziroma konverzije.

Targetiranje pravega občinstva

Facebook oglasi vam omogočajo, da ciljate na določeno občinstvo na podlagi njihovih interesov, demografskih podatkov in vedenja. Izbirate lahko med različnimi možnostmi ciljanja, kot so starost, spol, lokacija, zanimanja itd.

Nastavitev proračuna za oglase in urnika

Nato boste morali nastaviti proračun za oglase in urnik. Izberete lahko dnevni ali življenjski proračun ter izberete datume in ure, ko želite, da se vaši oglasi prikazujejo (priporočam sicer, da izberete opcijo, da se oglasi prikazujejo ves čas trajanja kampanje).

Izbira oblike vašega facebook oglasa

Facebook Ads ponuja različne formate oglasov, vključno s slikovnimi oglasi, video oglasi, oglasi z vrtiljakom itd. Izberite obliko, ki najbolje ustreza vašemu oglasu in občinstvu.

Ustvarjanje oglasne zasnove

Vaš oglas je vsebina, ki bo prikazana vašemu občinstvu. To lahko vključuje slike, videoposnetke in besedilo. Ne pozabite ustvariti prepričljive in privlačne vsebine, ki bo pritegnila pozornost občinstva.

Pregled in zagon Facebook oglaševalske akcije

Preden zaženete oglaševalsko akcijo, preverite svoje nastavitve in oglas, da zagotovite, da je vse pravilno nastavljeno. Ko ste pripravljeni, kliknite »Objavi«, da zaženete oglaševalsko akcijo.

Spremljanje uspešnosti vašega oglasa

Ko bo oglaševalska akcija začela delovati, boste želeli spremljati njeno uspešnost, da boste videli, kako deluje. V Ads Managerju si lahko ogledate meritve, kot so prikazi, kliki in konverzije.

Optimizacija vaše oglaševalske akcije

Glede na uspešnost vašega oglasa boste morda morali spremeniti ciljanje, oglas ali proračun, da izboljšate rezultate. Nenehno spremljajte in optimizirajte svojo oglaševalsko akcijo, da boste dosegli najboljše rezultate.

Potrebujete facebook oglaševalsko strategijo ali mentorstvo za facebook oglaševanje? Kontaktirajte me!

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Košarica