fbpx
marketinške akcije konec leta

Splaniraj prodajne akcije za zaključek leta

Prejšnjič ste prenesli svoje Q4 marketinške koledarčke s pomembnimi datumi. Danes bomo govorili o tem, kako jih učinkovito uporabiti, s čim vse si še pomagati in kako planirati prodajne akcije v zaključku leta, da se bomo lahko na Silvestra zadovoljno muzali. 

V koledarčku označite vse za vas pomembne datume

Svoj brezplačen koledarček preostanka leta 2023 z označenimi ključnimi marketinškimi datumi, ste prevzeli na tej povezavi: klik. Vanj ste dopisali vse datume, ki so poleg že vnešenih za vas pomembni. 

Na list papirja sedaj izpišite ključne akcije, ki bodo potekale do novega leta. Na primer: “Akcija nazaj v šolo”, “Prednaročila koledar 2024” “Razprodaja črni petek” “Božični darilni seti” …

Določite cilje vsaki svoji marketinški akciji

Ko formirate akcije, ki jih boste do konca leta speljali, naj bo jasno, kaj želite z vsako od njih doseči. Glede na vašo dejavnost bodo nameni verjetno zelo različni, na primer:

AKCIJA: Brezplačni Instagram izziv: Novembrski detox telesa 

TRAJANJE: 5.-10. november

KJE: IG, FB&IG ADS

NAMEN: Pridobiti nove sledilce in e-mail naslove, zgraditi trdnejšo vez z obstoječimi sledilci 

CILJI: 100 novih email subscriberjev, 75 novih instagram sledilcev

BUDGET: 150 eur

Če je akcija prodajna, definirajte še cilje glede zaslužka.

Planirane akcije uskladite s svojimi letnimi cilji

Ko planirate akcije za zaključek leta, je ključno, da se spomnite in ponovno vržete uč na cilje, ki ste jih postavili v začetku leta. Poglejte, koliko bo še potrebno, da jih dosežete in temu ustrezno prilagodite cilje Q4 kampanj.

Vsako akcijo razčlenite v posamezne opravke

Za vsako akcijo opredelite ključne datume: “nastavi popuste v trgovini”, “začni oglaševanje”, “pošlji mejling”, “objava na družbenih omrežjih”.

Naredite si interne oznake in jih dodajte v koledar, na primer:

Black Friday mejling = BF mail

Black Friday FB ads = BF fb ads

Black friday nastavi cene = BF cene

Black friday carousel = BF CRSL

Black Friday reel = BR REEL

V svoj “task manager” programček ali rokovnik si časovno odredite naloge ali naloge porazdelite znotraj ekipe 

Svoje zelo zaposlene dni načrtujte dovolj zgodaj in si odredite čas za pisanje mejlingov, prilagoditev cen v spletni trgovini, formiranje IG in FB objav, zasnovo oglasov. 

Tako boste lahko na dni, ko gre akcija “ven”, samo stisnili “SEND” ali “POST”, brez dodatnega stresa in nejevolje. Naj letos vaše akcije stečejo lahkotno in uspešno!

Naslednjič podrobneje pogledamo vsako od zgoraj omenjenih dejavnostih, ki so sestavni del kampanje.

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Košarica