Prejšnjič ste prenesli svoje Q4 marketinške koledarčke s pomembnimi datumi. Danes bomo govorili o tem, kako jih učinkovito uporabiti, s čim vse si še pomagati in kako planirati prodajne akcije v zaključku leta, da se bomo lahko na Silvestra zadovoljno muzali.
V koledarčku označite vse za vas pomembne datume
Svoj brezplačen koledarček preostanka leta 2023 z označenimi ključnimi marketinškimi datumi, ste prevzeli na tej povezavi: klik. Vanj ste dopisali vse datume, ki so poleg že vnešenih za vas pomembni.
Na list papirja sedaj izpišite ključne akcije, ki bodo potekale do novega leta. Na primer: “Akcija nazaj v šolo”, “Prednaročila koledar 2024” “Razprodaja črni petek” “Božični darilni seti” …
Določite cilje vsaki svoji marketinški akciji
Ko formirate akcije, ki jih boste do konca leta speljali, naj bo jasno, kaj želite z vsako od njih doseči. Glede na vašo dejavnost bodo nameni verjetno zelo različni, na primer:
AKCIJA: Brezplačni Instagram izziv: Novembrski detox telesa
TRAJANJE: 5.-10. november
KJE: IG, FB&IG ADS
NAMEN: Pridobiti nove sledilce in e-mail naslove, zgraditi trdnejšo vez z obstoječimi sledilci
CILJI: 100 novih email subscriberjev, 75 novih instagram sledilcev
BUDGET: 150 eur
Če je akcija prodajna, definirajte še cilje glede zaslužka.
Planirane akcije uskladite s svojimi letnimi cilji
Ko planirate akcije za zaključek leta, je ključno, da se spomnite in ponovno vržete uč na cilje, ki ste jih postavili v začetku leta. Poglejte, koliko bo še potrebno, da jih dosežete in temu ustrezno prilagodite cilje Q4 kampanj.
Vsako akcijo razčlenite v posamezne opravke
Za vsako akcijo opredelite ključne datume: “nastavi popuste v trgovini”, “začni oglaševanje”, “pošlji mejling”, “objava na družbenih omrežjih”.
Naredite si interne oznake in jih dodajte v koledar, na primer:
Black Friday mejling = BF mail
Black Friday FB ads = BF fb ads
Black friday nastavi cene = BF cene
Black friday carousel = BF CRSL
Black Friday reel = BR REEL
V svoj “task manager” programček ali rokovnik si časovno odredite naloge ali naloge porazdelite znotraj ekipe
Svoje zelo zaposlene dni načrtujte dovolj zgodaj in si odredite čas za pisanje mejlingov, prilagoditev cen v spletni trgovini, formiranje IG in FB objav, zasnovo oglasov.
Tako boste lahko na dni, ko gre akcija “ven”, samo stisnili “SEND” ali “POST”, brez dodatnega stresa in nejevolje. Naj letos vaše akcije stečejo lahkotno in uspešno!
Naslednjič podrobneje pogledamo vsako od zgoraj omenjenih dejavnostih, ki so sestavni del kampanje.