marketinški načrt za četrti kvartal leta

Načrtuj zaključek leta in podri prodajne rekorde

Kdor v marketingu pravočasno planira svoje aktivnosti, profitira! Ne odlašajte z izdelavo marketinškega koledarčka do zadnjega trenutka in ne planirajte prodajnih akcij zadnji trenutek! Namesto tega:

(S)poznaj pomembne datume

Prenesi svoj brezplačen koledarček preostanka leta 2023 z označenimi ključnimi marketinškimi datumi na tej povezavi: klik. Vanj lahko vpišete še svoje pomembne mejnike, glede na panogo, s katero se ukvarjate. Spoznajte ključne datume in načrtujte pametno. Črni petek in kibernetski ponedeljek sta ključnega pomena pri trženju, saj otvorita praznično nakupovalno sezono. Pravzaprav zaradi vedno zgodnjejših “pre-black friday” akcij predstavljata že kar sam višek sezone. 

Črni petek in kibernetski ponedeljek

Črni petek je tradicionalni nakupovalni dogodek, ki poteka dan po zahvalnem dnevu v Združenih državah Amerike in ga zaznamujejo obsežni maloprodajni popusti in ponudbe tako v fizičnih trgovinah kot na spletu.  Kmalu zatem sledi kibernetski ponedeljek, ki se osredotoča posebej na spletno prodajo in promocije, zaradi česar je digitalni dvojnik črnega petka. Oba sta postala priljubljena marketinška dneva po vsem svetu.

Zakaj se podjetja odločajo vsako leto prej začeti z oglaševanjem?

Strošek oglaševanja se konec leta podraži zaradi ogromne konkurence in zasičenosti oglasnega prostora. Oglaševanje je najdražje novembra in decembra. To boste videli po ključnih metrikah v Facebook oglasih, kot strošek na število prikazov ali strošek na število klikov, ki v tem obdobju znatno naraste. 

Kako naj načrtujem svoje marketinške aktivnosti?

Razmislite, kateri so še posebej pomembni datumi za dejavnost, s katero se ukvarjate. Poglejmo nekaj primerov:

PRIMER 1: Spletna trgovina z otroškimi oblačili

Začetek šole je za nekatere biznise pomemben datum. Izkoristite ga lahko za akcije, popuste, promocije in nagradne igre:

  • Pripravite kolekcijo oblačil “Prvi šolski dan” s kul outfiti in popustom za nakup več kosov.
  • Zagotovite popust ali točke zvestobe za ponovne nakupe za družine, ki kupujejo za več otrok.
  • Pripravite ustvarjalno nagradno igro, kjer lahko sledilci delijo outfit prvega šolskega dne, nato pa tisto z največ všečki nagradite z darilnim bonom.

PRIMER 2: Frizerski salon

  • Oblikujte pakete pričesk “Back-to-School”, ki ponujajo trendovske stile za otroke ali študente.
  • Ponudite poseben popust, če po frizurco za vrnitev v šolo pride več otrok iz družine. 
  • Formirajte posebno kodo na objavah na družbenih omrežjih, s katero lahko stranke v poslovalnici uveljavijo popust.

Od prodajnih akcij do idej za vsebine objav

Niso pa posebnosti v času koristne le za prodajne akcije. Super je, če z njimi v mislih oblikujete in načrtujete tudi svoje ostale vsebine, saj bodo veliko aktualnejše, odziv nanje pa zato boljši. Če ste, denimo, psihologinja, je smiselno ob začetku šole pripravit kakšne vsebine o tem, zakaj lahko povratek v šolo za otroka predstavlja stres, ali pa, kako se različni otroci na začetek šole lahko odzovejo povsem različno. Lahko spet osvetlite teme, kot so pomembnost dnevne rutine, kakovosti in dolžine spanca, itd. 

Kaj počne vaša idealna stranka v času, za katerega delate marketinški načrt?

Ne samo otroci, tudi odrasli se s prvim septembrom pogosto začenjamo prebujati iz poletnega spanca. Spet začnemo “bukirati” športne dejavnosti, kupujemo izobraževanja in tečaje, pa nova oblačila in jesenske dodatke za dom, začnemo več kuhati in peči, sanjariti o romantičnih jesenskih večerih … Oktobra postanejo aktualne flaške za vodo in posodo za malico za študente, rokovniki in letni planerji, na koncu meseca pa tudi že ideje za božična darila – vse marketinške dejavnosti za božična in novoletna darila načrtujte že zdaj! Danes! Včeraj!

Resnično pazite, da vas čas ne povozi, da bodo izdelki ali različni darilni paketi in posebne ponudbe do takrat pripravljeni, landing strani urejene, načrt mejlingov in fb oglasov izdelan. Nikoli se ne ve, koliko prej bo treba začeti to sezono …

Ste v dvomih, kako splanirati marketinške aktivnosti ali rabite posvet za vašo panogo? Kontaktirajte me, z veseljem pomagam!

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Košarica