Pri sklepanju sodelovanj z vplivnicami in vplivneži oz. t.i. influencerji je najpomembnejše, da znamo oceniti kakovost njihove baze sledilcev. Preveri, ali so sledilci influencerja, s katerim ste hoteli sodelovati kupljeni ali ne. Pomemben faktor kakovosti influencerja je tudi engagment rate na profilu ter to, ali imajo ti sledilci pravo interesno usmerjenost za cilj, ki ga želimo s sodelovanjem doseči.
Kako preverimo, ali so sledilci influencerja lažni ali pristni?
Izkušeni marketingerji to ponavadi ocenimo že na uč. Veliko o kakovosti baze nekoga pove že to, v kakšni relaciji je število sledilcev in odzivi na objavah. Če ima nekdo na tisoče sledilcev, na objavah pa komaj kakšen všeček ali pa se pod njimi nizajo razni emoji odzivi ali generični kratki odzivi spodbude v angleščini, potem je zelo verjetno, da so na delu robotki. Tak influencer ne bo naredil nobenih rezultatov.
Lokacija in jezik sledilcev vplivneža
Lahko, da nekdo ni kupil sledilcev, pa so jih pridobili s kakšnimi posnetki, ki so morda šli “viral” ali pa s kakšno drugo potezo. Kljub temu morate vedeti, da vsa ta masa tujih sledilcev, razen tega, da morda dviguje spletni ugled influencerja, za vaš brand ne bo pomenila kaj dosti. Sploh če promovirate izdelek ali storitev lokalnega značaja. Ali pa vsaj vezanega na našo regijo.
Orodje, za lažje ugotavljanje pristnosti sledilcev
Obstaja pa tudi zelo enostavno orodje, ki sem ga odkrila pred kratkim, s pomočjo katerega lahko preverite, ali ima nekdo kupljene sledilce. Obiščite tole povezavo: https://www.inbeat.co/fake-follower-checker/ in vpišite uporabniško instagram ime osebe, katere bazo sledilcev želite preveriti. Rezultati so hitri in po nekaj igranja z orodjem, tudi zelo točni.
Relevantnost vsebine influencerja
Če vsebina, ki jo vplivnež objavlja, resnično kaj pomeni sledilcem, to vodi do pomembnih interakcij. Ocenite, ali se objave vplivnežev ujemajo z njihovo nišo in ali se njihovi sledilci resnično zanimajo za vsebino, ki jo delijo. To je izjemno pomemben faktor za odločanje o sodelovanju.
Preveri prejšnja sodelovanja influencerja
Bodite pozorni na blagovne znamke, s katerimi sodeluje vplivnež, in njihove podpore. Ugledne blagovne znamke pogosto opravijo skrbni pregled, preden sklenejo partnerstvo z vplivnežem, kar vam da znak njihove pristnosti.
Prisotnost lažnih sledilcev v svetu vplivnežev je žalostna realnost. A na srečo ni nemogoče razlikovati med pristnimi in neavtentičnimi računi. Uporabite zgornje taktike in zagotovite, da imajo vplivneži, s katerimi sodelujete, prave sledilce. To vam zagotavlja najboljšo možno donosnost vaše naložbe in pristne povezave z vašim občinstvom. Ne pozabite, da je pristnost temelj učinkovitega vplivnostnega marketinga!
Potrebuješ pomoč pri snovanju digitalne strategije? Najemi me za svetovalno uro ali mentorstvo!