Splanirajmo zadnjo četrtletje tega leta skupaj! Usedite se za delovno mizo. Umirite misli, pripravite kavo. V misli si prikličite svojo idealno stranko. Koliko je stara, kakšne interese ima, kakšne bodo njene aktivnosti to jesen. Nato prenesite spodnji koledarček s pomembnimi datumi in ga natisnite. Pomislite, če je še kakšen datum, poleg že vpisanih, ki je za vašo stranko pomemben.
Razmislite, katero obdobje leta je bilo lani za vas najbolj uspešno in zakaj? Ste izvedli kakšno uspešno marketinško akcijo v jesenskem in zimskem času? Kako jo lahko izboljšate? Včasih pozabimo na stvari, ki so v preteklosti že delovale!
Predvsem pa je namen tega koledarčka, da vsebine splanirate vnaprej. Vanj lahko napišete samo tematske vsebinske sklope, za podroben načrt objav pa sestavite excel tabelico. V en zavihek naredite načrt objav, v drugega načrt facebook oglasov, v tretjega predvidene naslove mejlingov, v četrtega nove izdelke ali nove darilne pakete …
Upam, da vam koledarček pomaga! Kdo v marketingu planira, profitira! Če imate dodatna vprašanja, mi pišite na maja@mojmarketingmentor.si
Srečno!