KAJ SO INSTAGRAM REELSI
Kaj sploh so reelsi? So Instagram posnetki, ki ne smejo biti daljši od 90 sekund in se rolajo v posebni sekciji v Instagramu. Kot vsako stvar, ki pobere pozornost za dalj časa, jih ima Instagram zelo rad in jih najbolj izpostavlja, od vseh vrst objav. Takoj za njimi so carousel objave, sliderji z več slikami in ponavadi tekstovno vsebino, ki jih čitamo dlje časa.
Spodaj nekaj napotkov, da vam objavljanje reelsov ne bo pobralo preveč časa in živcev:
1. RECIKLIRANJE TIKTOK OBJAV
Pogosto srečujem stranke, ki imajo ful enega materiala, pa jim kar nekako obstoji. Vsakemu, ki ima na zalogi ogromno videjev sebe, svojih izdelkov, procesa dela, procesov v ozadju, novih kolekcij, svetujem, da začne objavljati te videje in to na različne kanale! Seveda, naredite si okvirno strategojo in plan objav, ki naj bo zanimiv, a če material je, ga uporabite! Večkrat! In tiktok objave so super za instagram reelse, le logo odstranite s kakšnim priročnim orodjem, da se ne zamerite algoritmu. Sama vam priporočam Snaptik.
2. BODITE AVTENTIČNI, IZPOSTAVITE SE Z OBRAZOM
Ljudje pač radi gledamo obraze drugih ljudi in poslušamo njihov glas. Čisto zares, baje se ob tem v možganih sproža oksitocin, t.i. happy hormon. Tako da vsem svetuje, da izstopite iz cone udobja in preprosto začnite snemati to, kar imate za povedati. Pozabite na popolno pričesko, makeup, popolno ozadje in ambient, naj bo osvetlitev okej in zvok okej, potem pa naj se ljudje zaljubijo v vas. To je to.
3. TEME PREVIDNO IZBERI IN JIH ZOŽI
Instagram reelsi so kratki posnetki, omejeni na 90 sekund. Take naj bodo tudi vaše izbrane teme! Ne filozofirajte na dolgo in široko in kar v tri dni! Izberite temo, ki ima potencial da bi ljudi zanimala in bila za njih koristna, nato pa jo zožite in še enkrat zožite! Na primer, ne razlagajte o stanju nepremičnin v Sloveniji, ampak naredite reel o 5 dejstvih, ki se dogajajo na trgu z nepremičninami ta trenutek.
4. UPORABLJAJTE NAPISE IN POSEBNE EFEKTE
Podobno kot na Tiktoku je prvih nekaj sekund videja ključnih za to, da dobite pozornost gledalcev. Zato je najbolje na začetku posnetka objaviti o čem boste v videju govorili, pa kakšen znakec za to, da priključijo zvok, če nimate posnetka, opremljenega s podnapisi. Kar ga ponavadi nimate. Včasih je že udaren naslov videja dovolj, da bo obiskovalec ostal z vami in pogledal celotno stvar do konca.
5. SPREMLJAJTE INSTAGRAM REELS TRENDE
Tudi tukaj lahko pri Instagram Reels posnetkih zaznamo podobnost s tiktok videji in sicer: vedno so obdobja, ko so neki načini posnetkov, tematik ali pa video izzivov bolj popularni. Zato je pomembno biti na tekočem, spremljati konkurenco, se pridružiti kakšnemu trendu ali pa ga morda zapeljati malo po svoje. Svet družabnih medijev je nenehno spreminjajoč se razburljiv svet, kjer moraš biti stalno na preži. Predstavljajte si, da bi zaspali za pol leta in se priključili nazaj online po medvedjem spancu. Najbrž bi bilo že marsikaj drugače.
Stran s sramežljivostjo!
Ravno danes sem z eno stranko debatirala, da se bova začeli snemati drug mesec, tako da bo njen obraz povsooood na instagram reelsih. Pravi, da se ful pripravlja na snemanja. Pravim jaz, “a veš da jst pa čist nč … začela sem se snemat, ponavad se sploh ne pogledam v ogledalo prej.
Tako, nobenega dvoma več ni, da če ste na Instagramu, preprosto morate uporabljati tudi formo reelsov. Video je trenutna top oblika komunikacije in svetujem vam, da hitro prisedete na vlak, če slučajno še niste. Ne bo vam žal. Videli boste, da je tudi doseg reels objav pogosto tudi 5-20x večji od “običajnih” objav, ki jih posredujete na “feed”.
Pogumno! Če pa rabite pomoč, mi pišite na mojmentormaja@gmail.com ali pa me pokličite na 040222730. Se beremo!