branding in ranljivost

Pomembnost ranljivosti in avtentičnosti pri brandingu

Pokažeš vse plati sebe ali nastavljaš javnosti le sijočo podobo? A ni ravno “patina” tisto, kar da nečemu dodano vrednost in a nismo vsi v resnici vsi malo “postrani”? Malo opazujem konkurenco v tem svetu marketinškega svetovanja, kamor sem sveže zaplavala … Pa se mi zdi, da se nikakor ne prebijem do tega, kakšni so te guruji in gurujke družabnih medijev in digitalnega marketinga v resnici. Zelo malo se mi zdi pristnega “contenta”, ki ni vzet od kakšnega tujega istovrstnega guruja, poslovenjem in zapakiran za slovenski trg.

Saj ne rečem, temu se je težko izognit in tudi jaz kdaj povzamem tujo vsebino in jo zapakiram po svoje. A vedno pazim, da dodam svoje mnenje, spremni tekst, nekaj sebe v končni miks. Tudi v rekelcih se verjetno ne bom nastavljala v videjih, zato da bi bila videti bolj profesionalno, če pa že, bo spodnji del verjetno trenirka ali pa kratke hlače, Jani Muhič style. Ampak jaz vam bom pokazala celo sliko! Ker je smešna! In humor jemlem zelo resno!

Humor in branding

Humor na splošno v svetu osebnega brandinga močno pogrešam. Se mi zdi, da se mnogi v zgledovanju po drugih, hote ali nehote, kar malo izgubimo, si ne upamo pokazati sebe, vsega tega, kar nas dela posebne, zaradi česar štrlimo iz množice, ali pa bi lahko štrleli, če bi si preprosto upali. Na splošno mi niso blizu ljudje, ki se jemljejo preveč resno.

Branding in osebne izkušnje

Ponavadi mi največ zaupanja vlivajo tisti, ki pogumno spregovorijo o svojih življenjskih tegobah in lekcijah, ki so jih iz njih potegnili. Poslovnih in zasebnih. Na primer psihoterapevt, ki je dal na lastni koži “čez” osebni pekel in mu o tem ni težko spregovoriti, mi bo takoj veliko bližje, kot nekdo, ki je na to temo preštudiral ogromno knjig, a na koncu dneva še vedno lahko le na veliko teoretizira. Pa situacije nekoga globoko v sebi ne začuti. Ali pa podjetnik, ki je zafural 5 podjetij, preden mu je uspel veliki met. Ali preden je spoznal, kdo je in česa si v resnici želi.

Kako graditi zaupanje v svojo blagovno znamko?

Zaupanje je v poslu v resnici največji izziv. Sama pri strankah, sploh tistih mlajših, manj izkušenih, na popolnem začetku podjetniške poti to zaznavam kot velik izziv. Ampak sem pot iz nič do uspešnega podjetja prehodila, zato poznam občutke…

Zato je zelo pomembno, da te ljudje spoznajo natanko takega, kot si. In kako stolmačimo svojo avtentičnost preko socialnih omrežij?

👄Deli svojo zgodbo!

S tem ko deliš stvari, ki so se ti zgodile ali se ti dogajajo v življenju, omogočiš sledilcem, da te spoznajo in da se povežete na bolj intimni ravni.

👄 Deli svoje znanje

Imaš odločna mnenja o tematikah na svojem področju in ogromno znanja, ki bi sledilcem prišel prav? Bingo! Deli ga, vzpostavilo se bo zaupanje in avtoriteta.

👄 Deli svoje izkušnje

Si že dolgo v svojem biznisu? Deli kakšno zanimivo ali smešno anekdoto iz svojega delovnega dne, trenutnega ali izpred let nazaj! Vsi se radi nasmejemo! A, ne?

Branding in avtentičnost

Ljudje si najbolj zapomnijo to, kako se po stiku s tabo počutijo. In to je stvar avtentičnosti in energije posameznika. Zelo težko se tu pretvarjaš, zato se mi zdi osebnost nekoga ključen faktor pri njegovi uspešnosti, sploh v storitvenih dejavnostih, ko nekako moraš biti svoja osebna blagovna znamka.

Potrebuješ nasvet, kako zgraditi močno in avtentično osebno znamko?

Kontaktiraj me na maja@mojmarketingmentor.si

maja gorec moj marketing mentor
Ne boj se osebno izpostaviti!

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Košarica