fbpx
družbena omrežja moj marketing mentor

5 družabnih omrežij, ki jih moraš imeti za svoj posel

V poplavi vseh družabnim omrežij in video kanalov se je res težko odločiti, katera platforma je za tvoj posel smiselna. Sama strankam svetujem, da si na začetku raje zastavijo manj socialnih omrežij, a na tistih, za katere se odločijo, res stalno in konsistentno objavljajo. Denimo Facebook, Instagram in Youtube.

Facebook za podjetja

Facebook je domače igrišče vseh nas 30+ nekaj letnikov, omrežje, ki so ga “tamali” že praktično pozabili, a je nepogrešljiv del naše generacije in še vedno odlična platforma za mreženje, spoznavanje ter oglaševanje svojih storitev ali izdelkov.

Facebook poslovna stran
Facebook stran zelo priporočam.

Ločite osebni in profesionalno stran

Vsekakor svetujem, da ločite svoj osebni profil od vaših poslovnih podvigov in da teh dveh svetov ne mešate, da se profesionalnega profila lotile, jap, profesionalno. Dodate čim več informacij o svojem delu, kaj točno ponujate, kje se nahajate, kontaktne podatke… Jano naj bo ime profila in ključnik, pod katerim vas ljudje najdejo, vas lahko taggajo oziroma označijo in je lahko zapomljivo.

Na družabnih omrežjih objavljajte redno

Tako je, facebook objave morajo biti redne, to je zelo pomembno – redno objavljate zanimive in informativne objave, da svoje stranke kaj povprašate, z njimi vzpostavite odnos, zgradite skupnost. Verjemite mi, izplača se.

Ustvarite svojo skupino

Ustvarite svojo Facebook skupino, kjer se bodo družile vaše stranke in se pridružite čim več skupinam iz vaše niše. Mnogo teh skupin ima dneve, ko se lahko svobodno promovirate ali pa se za promocijo dogovorite z admini skupine. Beseda ni konj. Kar pogumno. Mrežite se, komunicirajte, govorite o svojih storitvah in izdelkih. Naj vas ne bo sram.

Instagram za posel

Se tudi vi zalotite, da ure in ure “scrollate” po Instagram feedu, občudujete sanjske slike vplivnic in skrbno načrtovanje objave in oglase podjetij? Niste edini. Instagram te potegne vase in hitro izgubiš občutek za čas. Prav tako kot Facebook je super prostor za mreženje in reklamiranje in tudi tu je konsistenca objav in storyjev super pomembna.

Lepe slike in lepa priložnost za tvoj posel. Si že na Instagramu?

Naziv in opis Instagram profila

Priporočam, da se posvetite nazivu in opisu vaše poslovne Instagram strani. Opis naj bo jasen, zaradi seo-ta razmislite, kaj ljudje iščejo pod lupo, ko poizvedujejo o storitvah ali izdelkih, ki jih ponujate. Nato svoj posel opišite v par alinejah in izpostavite svoje prednosti jasno in prodorno. Ne pozabite še na povezavo do spletne strani ali trgovine.

Koliko objavljati?

Priporočam vsaj 4-5 objav na teden + vsaj 3-5 storyjev na dan. Tudi Instgramovi algoritmi dajejo poudarek na konsistentnosti profila. Zato je ključno, da se ne polenite, ko mine začetna vnema, ali pa najdete nekoga, ki se bo ukvarjal izrecno z vašo prisotnostjo na družabnih omrežjih. Hint, hint – mene, na primer.

TikTok

TikTok je kanal, ki je obsedel predvsem mlade, najstnike, pa tiste do 25.leta, čeprav je vedno bolj priljubljen tudi pri ostali populaciji. Le mlajši ga morda malo bolj “obvladajo”, če veste, kaj mislim. Kar “organsko”vedo, kako objavljati, kaj se glede in kaj je popularno. Ne veste kako bi se objav lotili? Povprašajte otroke, nečakinjo ali nečaka, kateri koli podmladek v družini. razložili vam bodo osnove.

Preglej svojo nišo

Najdi konkurenčne profile in podjetja, razišči relevantne hashtage in pogumno začni z objavami. Na začetku sigurno ne bodo dobre, pa verjetno tudi ogledov ne bo ogromno. A TikTok je pač eden tistih kanalov, kjer se učiš na napakah. Vaja dela mojstra. Kar pogumno.

“Obesite” se na trende

Preglejte trendig vsebine, kaj je trenutno popularno, katerih izzivov se lotevajo znane face in na katero aktualno zadevo se velja priključiti. Kot na vlakcu.

LinkedIn

LinkedIn profil je nujen za vse, ki se ukvarjate s poslom, ki je pretežno B2B, pa tudi za vse ostale, da navežete nova poslovna poznanstva, stike in si odprete kakšno priložnost, za katero drugače ne bi nikoli izvedeli. Linkedin je resnično “must-have” za vse profesionalce, še toliko bolj za samostojne podjetnike in podjetja, ter vse, ki ste na preži za novimi poslovnimi podvigi.

Odprite profil za svoje podjetje

Imate podjetje? Super! Že ima Linkedin profil? Ne! Odprite ga! Še danes. In začnite raziskovati svojo nišo, odkrijte, kdo od znancev ga še uporablja, vključite se v poslovne debate, kjer lahko prispevate svoje znanje in ljudje bodo hitro spoznali dodano vrednost storitev ali izdelkov, ki jih ponujate.

Mreža poznanstev

To, da več ljudi kot poznaš, več veljaš, že dolgo velja v poslovnem svetu in na LinkedInu ni nič drugače. Povabite sorodne profile ljudi, da se povežejo z vami in ustvarite skupnost podobno mislečih profesionalcev, na katere se lahko obrnete za nasvet ali pa med njimi najdete svojega poslovnega mentorja, ga kaj povprašate, prosite za nasvet…

Youtube

Youtube je super kanal za vse, ki svoje znanje lahko podajate v obliki predavanj, predstavite svoje izdelke skozi video vsebine ali pa se ukvarjate s turistično dejavnostjo, gradite osebno blagovno znamko, znate na vizualno atraktiven način prodati produkte ali pa sebe…

Naslov videa je zelo pomemben

Pri svojih strankah velikokrat naletim na slučaj, ko snemajo izredno kakovostne, premišljene in lepe posnetke, a zatajijo pri koraku, ki se morda marsikomu ne zdi pomemben, a je ključnega pomena: kako poimenovati video, kakšen opis dodati in katere povezave napisati. Svetujem, da se vprašate, kaj bi ljudje iskali pod lupo, kadar bi se radi dokopali do vašega videa oziroma naredite raziskavo ključnih besed s kakšnim od orodij, ki jih ponuja internet.

Objavljajte redno na določen dan

Naj vaši sledilci vedo, kdaj lahko pričakujejo nov video. Lahko je to enkrat na teden, na primer vsak torek. In potem se tega držite. Tako bodo vaši sledilci točno vedeli, kdaj se lahko vrnejo po koristne vsebine.

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Košarica