fbpx
kako prodajati z instagram storyji

Instagram storyji – kako jih unovčiti in z njimi zaslužiti?

Že monetiziraš svoje Instagram storyje?

V tokratni podkast epizodi Marketinških zmenkov sem govorila o formiranju story sekvenc, sosledju posameznih Instagram storyjev, ki prikazujejo večjo zgodbo, razdelajo ponudbo po segmentih, zgradijo napetost za najboljši možni učinek in profit.

Kaj lahko vključite v svoje story sekvence, da bodo kar najbolj učinkovite?

  1. Postavite jasne cilje:

Določite cilje svojih prodajnih storyjev. Ne glede na to, ali gre za promocijo določenega izdelka, čiščenje zalog ali povečanje splošne prodaje, boste imeli jasno vodilo pri ustvarjanju vsebine. Ne pozabite, da so storyji eden najboljših kanalov za prodajo na Instagramu!

  1. Ustvarite intrigantno zgodbo:

Začnite graditi pričakovanje nekaj dni pred prodajo. Uporabite “teaser” zgodbe, da namignete na nekaj vznemirljivega, ki se obeta. Vključite elemente radovednosti in vznemirjenja, dajte svojim sledilcem razlog za pričakovanje!

  1. Oblikujte privlačno grafiko:

Uporabite visokokakovostne slike in grafiko, da bodo vaše zgodbe vizualno privlačne. Dosledna blagovna znamka, barve in pisave bodo pomagali ohraniti profesionalen in koheziven videz Instagram profila.

  1. Nalepke za odštevalnik časa:

Instagram ima funkcijo nalepk z odštevanjem. Dodajte odštevalnik svoji zgodbi dan ali nekaj ur pred prodajo, da ustvarite občutek nujnosti. Hkrati bodo tako vaši sledilci obveščeni takoj, ko akcija zaštarta. Kaj je še lepšega?

  1. Naj sledilci pokukajo v zakulisje:

Delite utrinke iz zakulisja priprav na akcijo ali posebno ponudbo. To lahko vključuje predstavitev izdelkov, embalaže ali celo kratek vpogled v katere koli ekskluzivne izdelke.

  1. Interaktivne funkcije zgodb:

V svoje zgodbe vključite interaktivne elemente, kot so ankete, kvizi ali vprašanja. To pritegne vaše občinstvo in jih ohranja vključene v v vašo poslovno zgodbo.

  1. Označite edinstvene prodajne točke:

Jasno sporočite prednosti in edinstvene prodajne prednosti svojih izdelkov. S prekrivnimi besedili, napisi ali pripovedjo razložite, zakaj bi vaše občinstvo moralo izkoristiti razprodajo.

  1. Pričevanja strank in njihova izkušnja:

Delite pričevanja strank ali ocene o izdelkih v svoje story sekvence. To zagotavlja pristnost in gradi zaupanje vaše publike.

  1. Ekskluzivni popusti ali paketi:

Uvedite posebne popuste ali ekskluzivne pakete, ki so na voljo samo v času razprodaje. Jasno sporočite vrednost, ki jo bodo kupci prejeli z nakupom v tem času. To lahko storite predvsem tako, da poveste, kakšno transformacijo lahko pričakujejo in kdo vse jo je z vašo pomočjo že dosegel.

  1. Časovno omejite ponudbo:

Iz pomembnih storyjev naredite še story highlighte, sploh če gre za prodajno sekvenco oziroma ponudbo, ki je del vašega rednega repertuarja storitev/izdelkov. To omogoča uporabnikom, da ponovno obiščejo ključne informacije in izdelke tudi po 24-urni življenjski dobi zgodbe.

Oglej si svežo epizodo podkasta, v kateri razčistimo: 🔻

🤔 Kako unovčiti Instagram storyje?
🤔 Katerih napak v storyjih se izogniti?
🤔 Kaj so to story sekvence in kako jih uporabljamo?

Povezava do YouTube epizode:  KLIK

Poslušaj na Apple podcasts: KLIK

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja