Si tudi ti zmeden/a zaradi HOOK-ov?
Zadnje čase vsi marketingerji plozamo o “Hookih”! Si opazil/a? Ampak še vedno ne veš kako točno spravit zadevo v prakso? Hook ni nič drugega kot kavelj ali trnek, če poslovenimo ta angleški izraz. In vsi, ki prodajamo svoje storitve ali izdelke, smo navadni ribiči. Ja. Kar sem rekla, sem rekla. Nenehno lovimo pozornost potencialnih kupcev in širše javnosti. In pozornost nenehno skrolajočega, modernega človeka je dandanes res težko ujeti. Zato mora biti vse neposredno. Enostavno. Zabavno In pretkano naslovljeno.
Nekaj zlatih nasvetov za prvi stik s stranko:
✅Tvoj profil naj jasno sporoča, kdo si, komu prodajaš in kakšno transformacijo obljubljaš. Podpri z dokazi (rezultati, mnenja strank) in zagotovi hiter način, da te nekdo kontaktira. Že samo highlighti bi ti morali zagotoviti stranke.
✅V svojih vsebinah nagovarjaj (potencialno) stranko v svoji vsebini, kot da se pogovarjaš z njo. Pojačaj “TI”, znebi se “JAZ”.
✅ V videjih zamenjaj kader na vsaj 3 sekunde. Poigraj se z “zoom in” efekti in ostalimi subtilnimi spremembami, ki služijo kot *motnje* v vsebini.
Kako ujeti sledilce na kavelj z naslovom?
Nagovori direktno, uporabi “TI”, bodi smešen/smešna, izviren/izvirna, šokanten/šokantna in predvsem vedi, kaj teži onega na drugi strani. Dober naslov je 70% vse tvoje naloge. Odloča o tem, ali bo nekdo sploh *pomislil* na to, da bere/gleda dalje. To ni moderna zadeva, velja že od nekdaj, mene je o naslovih čudovito poučil že urednik kulture na Dnevniku kakšnih 15 let nazaj. 🤌 In verjemite, na kulturni sekciji, najmanj branem segmentu časopisa, si moral biti res izviren.🫠
Kaj pa so to video kavlji?
Tukaj je nekaj načinov, kako lahko učinkovito uporabiš hook ali kavelj v svojih videoposnetkih:
✅ Začni s prepričljivim uvodom: Začnite svoj videoposnetek z močno izjavo ali vprašanjem, ki takoj pritegne gledalca. Lahko je šokantno dejstvo, vprašanje, ki spodbudi razmišljanje, ali drzna izjava, povezana s temo videoposnetka.
✅ Uporabi privlačne vizualne elemente: vključite vizualno privlačne elemente, kot so živahne barve, dinamični koti kamere ali osupljivi posnetki, ki pritegnejo gledalčevo pozornost.
✅ Povej prepričljivo zgodbo: ljudi naravno privlačijo pripovedi. Začnite svoj video s prepričljivo zgodbo, ki navduši gledalce in spodbudi, da želijo izvedeti, kaj se bo zgodilo naslednje. To lahko ustvari čustveno povezavo in jih ohranja vključene skozi videoposnetek.
✅ Zastavi problem ali izziv: Predstavite pogost problem ali izziv, s katerim se sooča vaša ciljna publika, in jim sporočite, da imate rešitev ali odgovor zanj. To ustvari občutek pomembnosti in spodbudi gledalce, da želijo izvedeti več o vaši predlagani rešitvi.
✅ Uporabi humor ali presenečenje: Če v videoposnetek dodate humor ali presenetljive elemente, lahko takoj pritegnete pozornost. Pametne šale, nepričakovani preobrati ali humorni vizualni elementi lahko ustvarijo takojšnjo povezavo z gledalci in jih spodbudijo k nadaljnjemu gledanju.
✅ Ne pozabite, da je ključ do učinkovitih kavljev razumevanje vaše ciljne publike in prilagajanje vašega pristopa njihovim željam in interesom. Eksperimentirajte z različnimi tehnikami, analizirajte povratne informacije gledalcev
Potrebuješ pomoč pri optimizaciji profila ali vodenjem družbenih omrežij? Kontaktiraj me!