fbpx
digitalna strategija marketing

Kaj vključuje dobra digitalna strategija?

Za uspešno digitalno strategijo, je potrebno obkljukati nekaj osnovnih točk, ki so ključne v svetu digitalnega marketinga. Torej naše izdelke in storitve izbrati z neko logiko v ozadju, ne samo s tisto, da nam je nekaj všeč in da hočemo to tržiti. Lahko se namreč odločimo kako bomo to tržili in komu in kako naše izdelke ali storitve še pred samim oglaševanjem prilagoditi tako, da bodo zanimivi. In da bodo zanimivi pravim ljudem. Imeti moramo torej jasno opredeljene cilje in ciljno publiko.

Jasna zgodba in blagovna znamka

Ko vse to pogruntamo, moramo zgraditi močno zgodbo in blagovno znamko, ki ima jasno sporočilo in izstopa. Po čem izstopa? Začnite z opredelitvijo temeljnih vrednot in načel, ki jih predstavlja vaša blagovna znamka. V kaj verjamete in katera neizpodbitna načela, ki vodijo vaše poslovanje? Te vrednote bodo temelj identitete vaše blagovne znamke. To je pomembno vedeti, saj je to vaše sporočilo in po čemer se vas bodo ljudje zapomnili. Katero težavo želi rešiti vaša blagovna znamka oziroma katere pozitivne spremembe želi doseči v svetu? Ta del mora biti jedrnat in navdihujoč.

Urejena in profesionalna spletna stran ali trgovina

Katerega koli posla že se imate namen lotiti malo bolj resno in od njega tudi kaj zaslužiti, morate imeti svojo spletno stran. Tako boste naredili profesionalni vtis in s kvalitetno spletno stranjo vlili zaupanje potencialnim strankam in jih pretvorili v kupce. Spletna stran je močno marketinško orodje. Uporabite jo lahko za predstavitev svojih izdelkov ali storitev, deljenje pričevanj strank, objavo objav v spletnih dnevnikih ali posodobitev novic ter integracijo s socialnimi mediji za širši doseg. Stran mora biti tudi SEO optimizirana, da vas Google ne bo popolnoma prezrl. Poleg tega lahko investirate v Google oglase, da si zagotovite dodatno vidnost.

strategija digitalni marketing

Prisotnost na družbenih omrežjih

Močna prisotnost v družbenih omrežjih je ključnega pomena za povečanje prepoznavnosti, sodelovanje z vašim občinstvom in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke. Ponuja neposreden kanal za podporo strankam, povratne informacije in posodobitve v realnem času, hkrati pa zagotavlja dragocene tržne vpoglede in konkurenčne prednosti. Globalni doseg družbenih medijev, možnosti oglaševanja in sodelovanje z vplivneži lahko razširijo vaše občinstvo in povečajo vaša tržna prizadevanja. Socialna omrežja humanizirajo vašo blagovno znamko, olajšajo mreženje in služijo kot orodje za zaposlovanje.

Plačljivo oglaševanje Meta platforms in Google

Vključitev plačanih oglasov prek platform, kot sta Meta (prej Facebook) in Google Ads, v vašo digitalno strategijo je ključnega pomena iz več razlogov. Prvič, zagotavlja takojšnjo prepoznavnost in doseganje vaše ciljne skupine, s čimer zagotavlja, da so vaša vsebina ali izdelki vidno predstavljeni v rezultatih iskanja in virih družbenih medijev. Drugič, te platforme ponujajo visoko ciljane oglaševalske možnosti, ki vam omogočajo, da dosežete določene demografske podatke, zanimanja in vedenja, kar ima za posledico učinkovitejšo in stroškovno učinkovitejšo porabo oglaševanja. Tretjič, podatki in analitika, ki jih zagotavljajo te platforme, omogočajo natančno sledenje uspešnosti oglasov, kar omogoča prilagoditve in optimizacijo v realnem času za povečanje donosnosti naložbe. Na splošno integracija plačanih oglasov v vašo digitalno strategijo poveča izpostavljenost blagovne znamke, sodelovanje občinstva in stopnje konverzije, kar znatno prispeva k vašemu spletnemu uspehu.

Grajenje baze e-mail naslovov

Nenazadnje se še vedno zelo splača graditi tudi lastno bazo e-mail naslovov. Sestavljanje e-poštnega seznama naročnikov je ključnega pomena iz več razlogov. Prvič, ponuja vam neposreden in oseben način, da dosežete svoje občinstvo, kar vam omogoča sporočanje sporočil, promocij in posodobitev neposredno v njihove mape »Prejeto«. Ta neposredna komunikacija spodbuja občutek povezanosti in zaupanja, kar lahko vodi do večje angažiranosti in konverzij. Drugič, e-poštni seznam je lastniško sredstvo, za razliko od sledilcev družbenih medijev ali obiskovalcev spletnega mesta, ki so lahko predmet sprememb algoritmov ali težav s platformo. Omogoča vam nadzor nad vašim komunikacijskim kanalom. Poleg tega ima e-poštno trženje enega najvišjih ROI med strategijami digitalnega trženja, zaradi česar je stroškovno učinkovit način za spodbujanje prodaje in negovanje odnosov s strankami. Nazadnje vam omogoča, da segmentirate svoje občinstvo in pošljete prilagojeno vsebino, s čimer zagotovite, da vaša sporočila padejo a plodna tla pri prejemnikih, kar dodatno poveča verjetnost doseganja vaših tržnih ciljev.

Zasledovanje ciljev in spremljanje analitike

Analiza rezultatov je ključnega pomena za dobro digitalno strategijo, saj omogoča vrednotenje uspešnosti, odločanje na podlagi podatkov, učinkovito razporejanje virov, sledenje doseganju ciljev, prilagajanje spremembam, vpoglede strank, konkurenčno prednost, utemeljitev proračuna in stalne izboljšave. Zagotavlja odgovornost, daje informacije pri odločanju in optimizira vire ter vam pomaga pri prilagajanju na dinamično digitalno pokrajino, doseganju vaših ciljev in ohranjanju konkurenčnosti.

In še zadnji poudarek. Nenehno preizkušanje in optimiziranje vsega naštetega je nujno, da v spletnem marketingu ostanete korak pred konkurenco in da vas bolj inovativni tekmeci ne prehitijo, še preden se tega zaveste.

Potrebujete pomoč pri postavitvi digitalne strategije? Pišite mi na maja@mojmarketingmentor.si ali me pokličite.

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Košarica